Jak probíhá spolupráce?

Nejprve zjistíme, jestli jsme vám schopni pomoci

Rádi si poslechneme, co vás trápí a věříme, že už během prvního hovoru budeme společně schopni odhalit vaše očekávání a reálné potřeby. Následně uvidíme, jak si sedneme a jestli budeme schopni pomoci.

Klient

Potřebujeme někoho, kdo se podívá na náš projekt a poradí, co máme dělat dál. Můžeme se potkat?

Klient, 10:41
Upster

Děláte dobře, že jste se ozvali! Pojďme si zavolat a domluvíme se, jak postupovat dál.

Upster, 10:58

Máte obchodní cíl, ale nedaří se ho plnit a cesta k němu je v nedohlednu? Proto začneme rozvojovým plánem!

Úplně na začátek potřebujeme vědět, s čím máme tu čest. Proto nejprve provedeme vstupní analýzu. Zjistíme, jestli máte správně nastaveno vše od analytiky až po reporting. Zaměříme se na to, jak máte současně nastavené kampaně a jestli se tam vyskytují nějaká slabá místa. Součástí vstupní analýzy je také pochopení celého businessu a obchodních cílů. Díky toho budeme přesně vědět, jak k vám zapadáme my.

Na základě toho všeho připravíme rozvojový plán tak, abychom společně splnili cíle, které si společně stanovíme.

Rozvojový plán naceňujeme na míru. Vždy záleží na míře detailu a reálných potřebám daného klienta a projektu. Zvládneme jít po povrchu a zkontrolovat jen kampaně, ale můžeme jít až do jádra marketingového mixu.

Konzultace nad výstupy

Přibližně po 14 dnech společně projdeme všechny výstupy. Vysvětlíme vám celý proces a jak jsme k závěrům došli. Zapracujeme případnou zpětnou vazbu a konečně se do toho můžeme pustit na 100 %. Převezmeme zodpovědnost za vaše digitální aktivity a nastartujeme váš růst. Vy se tak můžete věnovat tomu, co vás v podnikání baví a online nechejte na nás.

Klient

Výstupy jsou skvělé! Můžeme si jen k tomu ještě zavolat a probrat pár bodů?

Klient, 11:18
Upster

Skvělé! Určitě můžeme, sami máme ještě pár připomínek, na co je třeba myslet. Kdy se vám to hodí?

Upster, 11:32

Průběžně monitorujeme aktivity a jejich provázanost

Po spuštění kampaní nebo napsaní článku nezmizíme jako pára nad hrncem. Společně monitorujeme všechny výstupy a jejich provázanost s ostatními aktivitami a strategií firmy. Přistupujeme k vašemu projektu, jako by byl náš vlastní. Klišé? Vůbec ne. Během naší spolupráce jsme vám k dispozici stejně tak, jako bychom s vámi seděli každý den v kanceláři. Nereálné? Taky ne.

Rozhodně můžu potvrdit! Od nastavování kampaní o Vánocích až po rychlé zásahy o víkendu. Vždy jsou k dispozici minimálně na telefonu. Nikdy jsem neslyšela, že něco nejde.

Jsme transparentní a féroví. Snažíme se být investicí a ne nákladem.

Vždy se snažíme jít klientům naproti. Společných cílů si můžeme nastavit hned několik, ale ten náš hlavní se nemění – chceme vám pomoci uspět.

Líbí se vám náš přístup? Ozvěte se nám. Rádi vás uslyšíme.