Pomáháme začínajícím firmám
i nadnárodním společnostem,
u nás klienty nedělíme.
01.
Nejprve zjistíme, jestli jsme vám schopni pomoci
↓
Potřebujeme někoho, kdo se podívá na náš projekt a poradí, co máme dělat dál. Můžeme se potkat?
Děláte dobře, že jste se ozvali! Pojďme si zavolat a domluvíme se, jak postupovat dál.
Rádi si poslechneme, co vás trápí, a věříme, že už během prvního hovoru budeme společně schopni odhalit vaše očekávání a reálné potřeby. Následně uvidíme, jak si sedneme a jestli budeme schopni pomoci.
02.
Máte obchodní cíl, ale nedaří se ho plnit a cesta k němu je v nedohlednu? Proto začneme rozvojovým plánem!
↓
Perfektní! Máme obchodní cíle, ale nedaří se nám je plnit. Potřebujeme, aby se nám někdo mrknul na naši strategii a našel způsoby, jak našich cílů dosáhnout.
Určitě bychom v této fázi doporučovali zpracovat rozvojový plán, který bude obsahovat konkrétní kroky.
Úplně na začátek potřebujeme vědět, s čím máme tu čest. Proto nejprve provedeme vstupní analýzu. Zjistíme, jestli máte správně nastaveno vše od analytiky až po reporting. Zaměříme se na to, jak máte současně nastavené kampaně a jestli se tam vyskytují nějaká slabá místa. Součástí vstupní analýzy je také pochopení celého businessu a obchodních cílů. Díky tomu budeme přesně vědět, jak k vám zapadáme my.
Na základě toho všeho připravíme rozvojový plán tak, abychom splnili cíle, které si společně stanovíme.
Rozvojový plán naceňujeme na míru. Vždy záleží na míře detailu a na reálných potřebách daného klienta a projektu. Zvládneme jít po povrchu a zkontrolovat jen kampaně, ale můžeme jít až do jádra marketingového mixu.
03.
Konzultace nad výstupy
↓
Výstupy jsou skvělé! Můžeme si jen k tomu ještě zavolat a probrat pár bodů?
Skvělé! Určitě můžeme, sami máme ještě pár nápadů, na co je třeba myslet. Kdy se vám to hodí?
Přibližně po 14 dnech společně projdeme všechny výstupy. Vysvětlíme vám celý proces a jak jsme k závěrům došli. Zapracujeme případnou zpětnou vazbu a konečně se do toho můžeme pustit na 100 %.
Převezmeme zodpovědnost za vaše digitální aktivity a nastartujeme váš růst. Vy se tak můžete věnovat tomu, co vás v podnikání baví, a online nechejte na nás.
04.
Průběžně monitorujeme aktivity a jejich provázanost
↓
Rozhodně můžu potvrdit! Od nastavování kampaní o Vánocích až po rychlé zásahy o víkendu. Vždy jsou k dispozici minimálně na telefonu. Nikdy jsem neslyšela, že něco nejde.
Po spuštění kampaní nebo napsaní článku nezmizíme jako pára nad hrncem. Společně monitorujeme všechny výstupy a jejich provázanost s ostatními aktivitami a strategií firmy.
Přistupujeme k vašemu projektu, jako by byl náš vlastní. Klišé? Vůbec ne. Během naší spolupráce jsme vám k dispozici stejně tak, jako bychom s vámi seděli každý den v kanceláři. Nereálné? Taky ne.
05.
Jsme transparentní a féroví. Snažíme se být investicí a ne nákladem.
↓
Ve spolupráci budeme nadále pokračovat. Děkujeme!
Vždy se snažíme jít klientům naproti. Společných cílů si můžeme nastavit hned několik, ale ten náš hlavní se nemění – chceme vám pomoci uspět.
Líbí se vám náš přístup? Ozvěte se nám.
Rádi vás uslyšíme.