PPC pro manažery
Jste manažer marketingu, nebo majitel firmy, který sám řídí marketingový tým? Využíváte PPC reklamu, ale dosavadní spolupráce s agenturou vám kromě ztráty pěnez nic nepřinesla? Nebo se teprve chystáte ji začít používat, ale bojíte se, že agentura nebo freelancer využijí vaší neznalosti a napálí vás? Jde vám především o kvalitu a efektivitu, ale nevíte, jak je mezi nabídkami poznat?
Pro vás je totiž duležité jediné:
vědět, jak online kanály strategicky řídit a jak kontrolovat odvedenou práci, aby vás nikdo neopil rohlíkem.
Srozumitelnou řečí si povíme, jak vést byznys, který performance marketing generuje. Zaměříme se na big picture, tj. strategii a obchod, technické detaily necháme specialistům.
Co získáte?
Jestliže váháte, zda je toto školení pro vás, tak se zamyslete nad těmito otázkami:
- Špatý specialista může propálit statisíce v reklamě, než si toho kdokoliv všimne. Můžete si to dovolit?
- Neodborně vedenými PPC kampaněmi přijdete nejenom o peníze za reklamu, ale navíc ještě o potenciální tržby, které byste měli, kdyby byly nastavené dobře.
- Všimnout si strategických chyb může trvat i několik let. Reklama je dražší, konkurence přibývá. Chcete riskovat, že za pár let zkrachujete, protože jste důvěřovali lidem bez zkušeností?
- Nekvalitní marketingový tým vám snižuje efektivitu všech ostatních aktivit. Máte perfektní developery, produkťáky, vědce. Proč devalovat kvalitu jejich výstupů neodborným marketingem?
- Není nic horšího, než když vše stojí na jednom člověku a ten vám odejde. Co byste dělali, kdyby vám dnes zmizelo všechno marketingové know how, co dnes máte? Zvládli byste to?
Obsah školení
9:00 – 10:00 | Agentura, freelancer, nebo vlastní tým. Jak je vybrat? Jak nastavit podmínky spolupráce? |
10:10 – 11:00 | Jaká mít očekávání a jak správně nastavovat cíle a rozpočty? |
11:10 – 12:15 | Jak nastavit reporting a které metriky jsou důležité? |
13:00 – 14:00 | Na co se ptát? |
14:10 – 15:00 | Které aktivity nelze delegovat a musíte je dělat sami? |
15:10 – 16:00 | Výkon, nebo značka? |
16:10 – 17:00 | Jak škálovat tržby? |
17:00 – 18:00 | Dotazy a networking |

Kdo je váš lektor?
Tomáš Schwarz
Přes 10 let pomáhám firmám využívat digitální kanály na maximum. V PPC jsem proinvestoval přes 100 milionů korun napříč celým světem a vygeneroval miliardy v tržbách. Dohlížím na e-commerce projekty a přebírám zodpovědnost za všechny výsledky.