
Zvýšení návštěvnosti webu o 1000% za 3 dny
Na projektu jsme řešili:
- Komunikační strategie
- Digitální strategie
- SEO
- PPC
- FB Ads
Rozsah projektu:
tohleto támhleto, celkem takový množství, pište to tady ale stručně. Jde jen o krátký brief k pochopení kejsky
Milníky:
- V prosinci 2018 jsme se s klientem poprvé setkali
- V lednu 2019 byla spuštěna kampaň
- Na konci ledna byly tržba +50 %, na konci února +200%
Tady by mělo být popsáno stručně jak to začlo, co jste řešili a proč. Neměl by ten popis být detailní, spíš jen v náznacích, abychom přiblížili projekt a vzbudili zvědavost a chuť číst dál.
Každá kejska by měla mít ideálně tudle strukturu: Původní stav, na čem jste začínali
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
Obsah můžeme prokládat různými „výkřiky“ od klienta od SMSek až po oficiální nóty.

Potřeboval bych to trochu jinak, ukázka typické připomínky.
Klient, 10:01

Jasan, zapracováno, posílám v příloze a prosíme o schválení. Pak už to pustíme.
Upster, 10:58
Popis challenge, která před vámi stála
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
S jakými nástrahami jsme se musli vypořádat a jak jsme je vyřešili
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
Výsledek
Kontext výsledku může být popsán v odstavci
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
+1000 %
taková metrika
+1000 %
maková metrika
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
S Tomášem jsem spolupracoval na tvorbě reklamních kampaní pro sociální média a mohu ho vřele doporučit. Určitě bych vyzdvihnul jeho vysokou úroveň znalostí a zároveň 100% profesionalitu, díky které je na něj maximální spolehnutí. Je přesný v dokončení projektů v termínu a prakticky non-stop k dispozici k řešení případných problémů.
Co si z projektu odnášíme
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.